Dosavadní přínos projektu do vyučování – vyhodnocení dotazníku

V rámci průběžného vyhodnocování tvorby a práce s výukovými materiály v jednotlivých předmětech byly sestaveny 4 otázky, na které jednotliví pedagogové odpovídali.
Z výsledného zpracování těchto otázek lze říci, že výukové materiály sestavované a ověřované v jednotlivých třídách vybraných oborů a ročníků jsou jednoznačně přínosem. Probírané učivo je prezentováno zajímavějším způsobem, je častěji opakováno a i vazby mezi jednotlivými tématy jsou názornější a jasnější. Prohlubuje se interaktivní vazba mezi studentem, vyučujícím a médiem, která vede k rychlému zjištění skutečné situace v úrovni znalostí a dovedností studenta.


Studenti tyto formy výuky a následně i ověřování svých znalostí přijímají se zájmem. Jsou pro ně zajímavým zpestřením, při němž si mohou mezi sebou srovnávat své znalosti a dovednosti, ochotu spolupracovat, a také formulovat vlastní myšlenky. Učí se navzájem si naslouchat, klást otázky. Výsledkem je, že žáci jsou komunikativnější, přístupnější diskuzi nejen s vyučujícím, ale i mezi sebou. Díky tomu se posiluje i týmový duch práce v hodinách jednotlivých předmětů.
Pedagogům se příprava na vyučování díky těmto novým formám výuky zefektivnila. Mohou ji snadněji, plynuleji rozšiřovat, příp. doplňovat o další tematické celky i testy. Vyučovaná je látka je podle nich přehlednější a názornější.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené a jeho autorem je spravce@webu. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Komentáře nejsou povoleny.